Schooltijden & schoolvakanties

Schooltijden

De voordeur gaat om 8.35 uur open en de lessen starten om 8.45 uur. Iedere leerling wordt dagelijks welkom geheten door de directeur of vervanger.

Voor alle groepen gelden de volgende schooltijden: maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag: 8.45 – 14.45 uur en woensdag: 8.45 – 12.45 uur.

Als uw kind door ziekte of andere oorzaak niet of niet op tijd op school kan komen, kunt u dit ‘s morgens (voor 8.30u) doorgeven. Dit kan alleen door een melding te doen in Social Schools. Zowel de leerkracht als administratie is dan gelijk geïnformeerd. We vragen u iedere dag dat uw kind ziek is een melding te doen, dus ook op dag 2 en 3 en eventueel voor een langere periode. Zo blijven we goed op de hoogte.

Middagpauze

(Bijna) alle leerlingen blijven op ma-di-do-vr tussen de middag over. Aan het overblijven zijn kosten verbonden, deze bedragen 240 euro per kind per jaar (te betalen in 3 termijnen). U kunt er ook voor kiezen uw zoon/dochter tussen de middag op te halen.

Vakanties en vrije dagen

De uitgebreide agenda met schoolactiviteiten en vakanties, vindt u in Social Schools (ons communicatiemiddel), waarvoor u de inloggegevens heeft gekregen.
Hieronder een overzicht van de vakanties en studiedagen:

Studiedagen:

maandag 26-2